Monday, May 21, 2007

Ziua vrajitoarelor sau BUCHAREST RING 2007

(Cargo-Ziua vrajitoarelor)


Agitatie maxima week-endul asta in Izvor, masini tunate, motoare turate la maxim, accidente unele mai spectaculoase ca altele, curse incinse, caini comunitari pe pista :), asta asa ca sa nu uitam ca suntem in capitala tarisoarei noastre, ce sa mai... de toate, dar... uite ca, desi bucurie pentru unii, dureri de cap pentru altii, am ajuns sa avem si noi pana la urma o etapa de raliu mai de Doamne-ajuta si pe iubitele noastre plaiuri mioritice.
Prin tribune insa... a cam batut vantul... asta pana duminica cand nemtisorii organizatori s-au gandit sa "ofere" intrare libera tuturor spre "bucuria" celor care totusi isi cumparasera bilete pentru cursa inainte de a se da marea veste. Parca le-au facut in ciuda, nu alta... :):)

...in asemenea conditiile, te durea sufletul sa nu treci putin prin zona, asa ca, mi-am luat aparatul si via Izvor...




...curiosi cat cuprinde...



...mmmm, nelipsitele motoare...


ha, una sa ma vad si eu, nu? ;)





...asta mi-a placut la nebunie...


...poate peste vreo cativa ani o sa vedem si F1...




...biletul si timpul, doua ingrediente care mi-au lipsit, poate la anul ;)...












...cam asa a fost povestea; am incins cauciucurile si m-am intors acasa. :)