Friday, June 8, 2007

Vulcanic...

(Twin Peaks Theme)



6 comments:

Ilie Catrinoiu said...

melodia asta e bestiala. zi si mie cum se numeste ca nu o am. stiu ca filmul asta ma soca in copilarie. cum se numeste melodia?

Anonymous said...

Frumos.
Paul - www.fotosfera.ro

Adrian Braslasu said...

Ilie: nu mai stiu cum se numeste dar o gasesti pe odc (Twin Peaks Theme)

dalexandrescu said...

Locatia are un potential fantastic. Vremea parea prielnica si te-ai descurcat zic eu onorabil. Am fost si eu pe acolo pe la inceputuri (ca fotograf) si tare as vrea sa repet experientza de data asta mai bine pregatit. Poate organizam ceva ;)

Adrian Braslasu said...

Cu cea mai mare placere, Daniel. Si eu vreau sa mai ajung pe acolo impreuna cu cativa prieteni fotografi si, de ce nu, te asteptam si pe tine.
P.S.: multam de vizita ;)

braslasu_florin said...

Adrian esti tare!trimite si mie pe mail adresa ta de mes1